2 x 10 redenen waarom ik FAN ben van Only for Men

Manlief en shoppen is geen beste combi

Maar dat moet toch gebeuren…
Online shoppen is ook niet echt een succes want passen is belangrijk maar advies is nog belangrijker dus meegenomen naar Only for Men Herenmode. We zijn er nog nooit geweest maar gevoelig als we zijn voor marketing zag ik een flyer voorbijkomen waarbij ik zag dat er zowel kostuums als leisure te koop is. Ja! Dat is makkelijk; one stop shop. Op naar Leidsche rijn met de kleine dame ook mee (dus het moest ook een beetje snel want anders hebben we ook nog een kleine diva erbij…). Deel graag 2 x 10 redenen waarom wij FAN zijn geworden van Only for Men in Leidsche rijn Utrecht.

10 redenen

  1. Er staat een collega vlakbij de ingang te vouwen die ons direct welkom heet
  2. Ze maakt ook nog eens contact
  3. En doet dat met een grote glimlach
  4. Hoe fijn is dat; we zijn niet de vijand die stoort in de werkzaamheden maar de gast die verwelkomd wordt!
  5. Ze luistert goed naar onze wensen
  6. Ze vraagt goed door
  7. Ze komt terug tijdens het gesprek en passen op eerdere wensen
  8. Ze denkt mee en doet voorstellen die daarvan getuigen, bijvoorbeeld binnen de wensen van manlief verschillende broeken die gecombineerd kunnen worden in een lopende actie
  9. Ze gaat zelf proactief kijken voor een andere kleur (niet om gevraagd) maar had goed geluisterd en gezien wat we pakte dus vermoedde dat dit bij onze wensen aansloot
  10. Geeft advies in een bepaalde broek, laat deze passen ondanks dat de kleur niet goed is zodat manlief kan ervaren dat deze broek toch echt beter is

Voor nu volledig geslaagd en happy met alle items op leisure. Zij vraagt zelf een collega erbij om ons mee te nemen naar de kostuum afdeling (dus niet doorverwijzen dat we daarheen moeten). Fijn hoor!

Nog 10 redenen!

  1. We komen bij een vakman die goed vraagt wat de wensen zijn
  2. Geeft ongevraagd advies op combinaties, overhemden, stropdassen die zo spot on zijn, dat wij elkaar bijna verbaasd aankijken, wat fijn, zo kan het ook!
  3. Doet subtiele BLIJverkoop, stropdas behoorlijk aan de prijs, maar hij heeft zo’n mooie combi gemaakt en zoveel GUNfactor opgebouwd dat we die ook gewoon meenemen
  4. StoryTelling is prachtig over materialen en kleurcombinaties, verleiding all over
  5. We krijgen allemaal iets te drinken aangeboden
  6. Geeft deskundig advies mbt vermaken, pasvorm en maat. Wederom grote GUNfactor, dus vermaak kosten vragen we niet naar
  7. Eerlijk in advies, ook als het niet goed staat
  8. Bij afrekenen worden we subtiel gevraagd even in te schrijven ivm loyalty/adressenbestand
  9. Peak -End rule; bij afrekenen krijgt manlief een leuk cadeau met compliment (“zo leuk contact dus we doen er een leuk cadeautje bij”). Heel oprecht komt het over, nu zijn wij natuurlijk ook heel leuk 🙂
  10. Last but not least; de winkel ziet eruit om door een ringetje te halen. Wellicht ook door wat minder traffic, maar wij gunnen ze heel veel meer traffic!

Dank #OnlyforMen, ik zeg het eerlijk, deze winkel heeft mijn diensten niet nodig op dit moment, hoe graag ik het ook zou willen. Alles van ons gastvrijheidsgespreksmodel in 4 stappen (4 A’s) zat in dit bezoek, complimenten!

Hartelijk groet,
Patricia

P.s. wil je advies, sparren of interesse in trainingen? Neem gerust contact op!
Patricia Henderson
0641164353