In deze video in de reeks BLIJverkoop gaat het over de ijsbreker zijn in jouw contact met klant of gast!
https://challengesupport.nl/wp-content/uploads/2021/04/ijsbreker_6-april-2021-scaled.jpg17102560Patricia Hendersonhttps://challengesupport.nl/wp-content/uploads/2017/03/logo-Challenge-Support.pngPatricia Henderson2021-04-06 15:44:542024-02-04 15:13:03Breek jij het ijs of ik?
Wanneer BLIJverkoop geen BLIJverkoop meer is! Schrijf je in voor het huidige e-book en je ontvangt begin 2021 het nieuwe e-bbok met 49 tips voor BLIJverkoop
https://challengesupport.nl/wp-content/uploads/2020/12/Foto-wijnfles2-scaled.jpg17072560Patricia Hendersonhttps://challengesupport.nl/wp-content/uploads/2017/03/logo-Challenge-Support.pngPatricia Henderson2020-12-08 09:19:572024-02-04 15:13:04Dan voel je je tòch belazerd
Wie heeft de bierkraan in het glas gedaan? Effectief leidinggeven kan ook anders!
https://challengesupport.nl/wp-content/uploads/2020/09/kroondomeinen.jpg6251000Patricia Hendersonhttps://challengesupport.nl/wp-content/uploads/2017/03/logo-Challenge-Support.pngPatricia Henderson2020-09-08 07:34:352024-02-04 15:13:04Wie heeft de bierkraan in het glas gedaan?
In vier handige en simpele stappen omgaan met boze gasten & klanten
https://challengesupport.nl/wp-content/uploads/2020/09/Boze-klant-scaled.jpg17482560Patricia Hendersonhttps://challengesupport.nl/wp-content/uploads/2017/03/logo-Challenge-Support.pngPatricia Henderson2020-09-08 07:26:372024-02-04 15:13:05Boze klant is goud waard
Waarom zou ik in een "systeem" willen zitten? 3 eenvoudige, effectieve manieren om je klant te enthousiasmeren voor jullie loyalty programma.
https://challengesupport.nl/wp-content/uploads/2020/08/Foto-help-ik-wil-niet-in-een-systeem2-scaled.jpg14042560Patricia Hendersonhttps://challengesupport.nl/wp-content/uploads/2017/03/logo-Challenge-Support.pngPatricia Henderson2020-08-28 16:27:322024-02-04 15:13:05Help! Ik wil niet in een systeem
Verkoop medewerkers vinden zichzelf nog steeds belangrijker dan de klant en dat kost klanten en dus euro's. Dan kan anders!
https://challengesupport.nl/wp-content/uploads/2017/03/Patricia-Henderson-Partner-e1490373479570.jpg13351335Patricia Hendersonhttps://challengesupport.nl/wp-content/uploads/2017/03/logo-Challenge-Support.pngPatricia Henderson2020-07-26 11:26:472024-02-04 15:13:05Lieve directeur van het autobedrijf
2 x 10 redenen waarom ik FAN ben van Only for Men. En ik ben niet eens de doelgroep...
https://challengesupport.nl/wp-content/uploads/2020/07/Contact24713d149-scaled.jpg17852560Patricia Hendersonhttps://challengesupport.nl/wp-content/uploads/2017/03/logo-Challenge-Support.pngPatricia Henderson2020-07-07 12:07:262024-02-04 15:13:052 x 10 redenen waarom ik FAN ben van Only for Men
Breek jij het ijs of ik?
Dan voel je je tòch belazerd
Trainen is onzinnig?
Wie heeft de bierkraan in het glas gedaan?
Boze klant is goud waard
Help! Ik wil niet in een systeem
Lieve directeur van het autobedrijf
3 tips voor BLIJverkoop!
2 x 10 redenen waarom ik FAN ben van Only for Men
Politieagent of gastheer?