A sale is not something you persue; it’s what happens to you while you are immersed in serving your customer.

Herken je dat?

  • Je wilt meer klanten in je winkel blij maken met als resultaat betere KPI’s.
  • Je wilt medewerkers die pro-actief zijn.
  • Je wilt echte Customer Delight met een heldere omschrijving van gastgedreven gedrag.
  • Je wilt de verwachtingen van je gasten en klanten steeds overtreffen.
  • Je wilt een verrassende gastvrijheidsbeleving bieden in jouw winkels of hospitality bedrijf.
  • Je wilt medewerkers die op een authentieke manier hun verkoopvaardigheden beheersen.

Merk je dat ook?

Dat het toch elke keer nodig is om medewerkers te enthousiasmeren, te stimuleren, te ondersteunen en de puntjes op de i te zetten in gastvrij gedrag en verkoopvaardigheden? Ook nieuwe medewerkers moeten weer opgeleid worden in hoe jij het graag wilt. Sommige dingen zakken weg en hebben weer aandacht nodig. Daarbij help ik je graag!

Al 10 jaar help ik ondernemers en managers als jij.

Help je hulp nodig bij het formuleren van een sterk merk DNA? Dan helpen we hier graag eerst mee. Op basis van jouw bedrijfsfilosofie en uitstraling definiëren we gewenst gedrag. Vervolgens trainen en coachen we de leidinggevenden en medewerkers zodat klanten zich op en top welkom voelen en we het gewenste resultaat bereiken.

Ik werk samen met professionals op het gebied van ontwikkeling van merk DNA, onderzoek, mystery visits, trainers en coaches. Wij zoeken niet alleen de beste partner voor jouw vraag qua kwalificaties en ervaring maar ook diegene die het beste bij jullie bedrijfscultuur past. De vaste partners vind je terug op onze partner-pagina.

Als geboren Rotterdamse is mijn motto ‘Niet lullen maar poetsen’

Ik word blij van resultaat, op allerlei gebied. Het bourgondische zit in mijn opleiding (HHS) en mijn aard. Ik hou van mooi, eerlijk en puur eten en drinken. Je kan me niet blijer maken dan mij een oprechte gastervaring te geven als ik zelf in een retail- of horecabedrijf kom. Maak fouten, geen probleem, maar communiceer met oprechte aandacht en verras me met kleine dingen. Doe eens gek! Er zijn al genoeg mensen die normaal doen…

Gastgedrevenheid zit in mijn bloed. Ik vind het fantastisch mooi om mijn klanten te helpen, te verrassen en te verbazen.

Wil je ook weten hoe wij dat doen en wat we voor jou kunnen betekenen? Neem direct contact op, dan horen we graag waarover je wilt sparren!

Hartelijke groet,

Patricia Henderson