Mijn overtuiging is dat je beter en prettiger leert van iemand die een positieve indruk op jou achterlaat.

Expertise

Gedragstrainingen (gastvrijheid, service, verkoop), verandermanagement, managementtrainingen (gecertificeerd DISC en OPQ), Shopper marketing, producttrainer en spreker.

Robin Vos

Na een carrière in verschillende Retail organisaties op verschillende management niveaus heeft Robin de wereld van training ontdekt. Pijlers om succesvol te zijn in wat je wilt bereiken zijn voor Robin: klantgericht, praktijkgericht, mensgericht en resultaatgericht.

Gedragstrainingen zijn voor Robin personen helpen hoe zij succesvoller kunnen zijn door gedragingen te optimaliseren in plaats van het implementeren van theorie en modellen. Hiermee laat Robin zien welk gedrag hen juist wel of niet zal helpen een volgend level te bereiken en het centraal stellen van de klant.

Naast gedragstrainingen is Robin de afgelopen jaren ook verder gespecialiseerd in producttrainingen, want veel producten verkopen niet zichzelf en dienen op de juiste wijze te worden aanbevolen. Hierin komt alle expertise samen; hoe verkoop jij als persoon een product aan je klant? Door niet vanuit het product te redeneren, maar vanuit de klant. Klinkt simpel, blijkt in de praktijk vaak moeilijk in de uitvoering.

Robin’s overtuiging is dat je beter en prettiger leert van iemand die een positieve indruk op jou achterlaat. Als trainer coach is hij dan ook een energiek persoon. Dit uit zich in trainingen met veel energie, interactie, humor en praktische resultaten. Waarbij hij niet schuwt om de confrontatie aan te gaan om daarmee inzichten te verbreden.

Persoonlijk

Naast zijn werk brengt hij graag veel tijd door met zijn gezin. Lekker shoppen met partner of bezig zijn met sport met de kinderen. Hij geniet ervan om met hen en/of vrienden lekker op het water te zijn. “Gewoon even dobberen met een lekker hapje en drankje doet mij dan weer realiseren hoe goed wij het eigenlijk hebben”

Wil je samenwerken met Robin?